torsdag, december 22, 2005

Citerad i Aftonbladet

Tydligen var jag citerad i Aftonbladet igår... Har inte sett det själv, men säkra källor rapporterade att följande var citerat från mitt inlägg om jantelagen

"Ve den som inte hälsar på alla bilar när man går på byvägen hemma."

Typiskt... vi får hoppas att aftonbladets läskrets inte är så stor hemma i byn, annars kommer jag få en tråkig jul, och ingen kommer att hälsa på mig. Hopppas att ni läste det där med glimten i ögat. Jag längtar hem, och ikväll fräser jag och Audin iväg till Ämtervik för att fira jul!

Och om någon av mina bekanta råkar ha gårdagens aftonbladet, klipp gärna ut mitt citat, i Jantelagens sanna anda tänker jag rama in det och sätta det på min egovägg...

2 kommentarer:

Jonas Rask Samuelsson sa...

Du det är väl inte så många bilar hemma i Ämtervik? ; P

Borde inte vara stor fara ... God Jul!

Marie sa...

Nu tycker jag att du är elak... Och lite väl kaxig för att komma från Sörfly Kilafors...