lördag, juni 03, 2006

Ledig lördag!

Sitter och väntar på att tvätten ska bli färdig. Det är fantastiskt skönt att tvätta, jag borde göra det oftare. Det är helt sjukt avslappnande att vika kläder, totalt IQ-befriat, det blir prydligt, strukturerat och så känner man sig hemskt duktig. Tur att mamma inte läser min blogg, hon skulle tro att jag drabbats av en plötslig järnblödning.

Om en timme ska jag ta t-banan ut till Alvik för Hoodsfredsfestivalen , lite ideelt arbet såhär en ledig lördag. Jag ska nämligen bemanna centerpartiets "tusen och en natt"-tält där vi bjuder på the och Baklawa. Välkommen om du har vägarna förbi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser visst din blogg och jag har en längre tid misstänkt att du behöver tvätta!!

Marie sa...

ojoj, nu får jag nog börja tänka på vad jag skriver.