fredag, mars 28, 2008

En märklig värld

-Jag hann göra dubbelt så mycket som jag brukar göra på jobbet - på halva tiden. Jag undrar vad som var i kaffet i morse.

-Varför läser människor blondinbellas blogg? Jag har provat ett par gånger och får akut panik av denna tjej. Hon säkert snygg och duktig - tjänar pengar som gräs gör hon i alla fall, men bloggen ger brådmogenheten ett ansikte.

-Hur kan man ge en incestdömd pappa ensam vårdnad över sitt barn? Som tur är fyller tjejen snart 18 och pappan är på behandling. Men hur? Världen är inte bara märklig, ibland är den sjuk.

-Geert Wilders film om Islam är mest makaber och trist. Mycket bråk om lite substans skulle jag vilja säga. Om ingången från början hade varit att värna yttrandefriheten så hade debatten självdött. Den där filmen vill få människor se två gånger.

2 kommentarer:

Annaloof sa...

jag tror att små tjejerna läser den för att de tycker att hon är häftig. Sen finns det nog otroligt många som läser den bara för att hon provocerar så mycket. Enligt deras åsikter i alla fall... annars har jag ingen aning

Anonym sa...

Man läser den av samma anledning som man ser på filmer såsom Clueless och Legaly Blonde :)
Det tillför inget särskilt, men det är komik :)