måndag, januari 02, 2006

Jag fick ett mail...

Ibland dimper det ner roliga mail från mina bloggläsare, häromdagen fick jag detta mail, som jag med nådig tillstånd av författaren härmed publicerar:

Ärende: People stuck in trees.

Hello Ms Wickberg-

For those of us of the non-Swedish speaking persuasion, do you have any writings/postings in english?

I'm an American in Germany, and after tripping across your blog today, I couldn't help but wonder what the hell was going on. Based on photos alone, my friend Harry (doctorate in psychology) says you're certifiably insane, but I say given the ever-growing trans-Atlantic rift these days, it must be a "cultural" thing. A sort of Fear and Loathing in Rural Sweden meets Dances With Horses. Who is right?

Best,
Curious Nick


Förmodligen ser min blogg ganska vansinnig ut om man inte kan svenska. Skrev dock ett svar tillbaks och försökte förklara galenskapen - vilket ledde till att Nick förlorade fem dollar i vadet mot Harry om min påstådda vansinnighet. Tokigt.

Inga kommentarer: