måndag, juni 23, 2008

Wykman markerar

Niklas Wykman är nice. Jag måste erkänna att jag har lite av en soft spot för honom. Förutom att han är intelligent har han humor (även om 40 mil i en liten bil tillsammans i vintras blev en smula påfrestande), han är dessutom både en originell och intressant ledare för MUF.

Att han nu hotar med att lämna moderaterna är en viktig markering. För min egen del skulle ett liknande hot bli tämligen tomt, då jag inte är medlem i centerpartiet, utan endast i ungdomsförbundet och centerkvinnorna.

I morgon kan du se Niklas, Magnus och övriga borgerliga ungdomsförbundsordföranden i Tv4:s morgonsoffa. 07:15, så upp och hoppa.

PS: MUF får givetvis en faktura för detta tämligen okritiska inlägg.

2 kommentarer:

ninni sa...

Jag såg ungdomsledarna i Tvsoffan - alltför beige i min smak!

Stefan Andersson sa...

*skratt*
Muf har inga pengar så det är ingen idé att du fakturerar dom stackarna. Bra text i dagens Hälsingetidningarna om LO's upplägg till Mona förresten.

Keep it up!

MVH
Stefan Andersson
O-råd (m) Ljusdal