söndag, mars 05, 2006

Vårstämma i Värmland

I helgen har jag varit hemma i värmland, lungt, skönt, tyst och framförallt mycket snö! Hann även med CUF Värmlands vårstämma, jag slutade som ledamot i styrelsen, och Lars Nyborg avgick som ordförande.

En av de första saker jag var med på som ny medlem i CUF var vårstämman 2001, då Mona Smedman avgick som distriktsordförande. Jag minns att Mona grät och jag tyckte att det var fantastiskt fånigt.

Nu stod jag där själv, och min vana trogen grät jag inte, jag bölade som en tok... Det är svårt att hålla tacktal när man låter ungefär som ett dagisbarn som har ramlat och slagit sig. Tror jag måste jobba på kontrollen av mina tårkanaler.

Vill passa på att presentera Lars blogg, mycket nöje. Nu ska mina överansträngda tårkanaler och jag gå och sova lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja... känndes väl inte som en högodsare att du skulle gråta precis ;-)